Garantijos ir grąžinimas

Apsiperkant internetinėje parduotuvėje www.thechairs.lt suteikiama 24 mėn. kokybės garantija. 

Garantijos galiojimo sąlygos:

  • surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
  • gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį;
  • garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu;
  • tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Kokybiškų prekių grąžinimas:

  • Jei gaminys neturi pažeidimų ar gamybos trūkumų, bet pirkėjas nori jį grąžinti – tai turi padaryti per 14 dienų, savo kaštais (grąžinimas adresu Piliakalnio g. 3, Kaunas);
  • Kokybiškų prekių grąžinimas netaikomas pagal užsakymą gaminamoms prekėms (jos pažymėtos „Pristatymas per 2/3/4/5/6 savaites“).

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:

  • pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
  • prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
  • baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių);
  • baldai natūraliai nusidėvėjo.

 

Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome el. paštu info@thechairs.lt. Atsiųskite raštišką pretenziją ir defektuoto baldo nuotrauką, kur aiškiai matytųsi pažeidimas. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus mūsų įmonė ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita. Mes įsipareigojame atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 15-60 darbo dienų nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. 

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

    Jūsų krepšelis
    Tuščias krepšelisKrepšelis tuščiasGryžti į parduotuvę